Borderlands tam çözüm arayan olursa


Bomba olacak demiştim o da olmuştu. Uzun zaman oldu çıkalı ama arayan olursa diye yaziyim ben. Yine aynı şekilde anlamadığınız takıldığınız yer olursa sorun. Oyun baya uzun ama acayip zevkli tavsiye ederim. Senaryodan devam ederek 23 saatte bitirdim. Bittiğinde 35 leveldim. Bu civarda bitiyor işte. Hala önünüzde kocaman bir dünya duruyor tabi. Senaryo modu da çok çılgın en sonunda her şey anlaşılıyor. Vakit olduğu zaman incelemesini de yazicim. Hakkında yazılacak çok şey var bu oyunun.Neyse uzatmadan tam çözüm arayanlar bu tarafa gitti:Borderlands tam çözüm(walkthrough)

Al sana petrol gözün doysun


Sosyal mesaj verme gibi bi niyetim yok gerek de yok zaten. Meksika körfezindeki petrol sızıntısı: -Büyük halleri için üstüne tıklanmasına-Hepsi ve daha fazlası için burdan

Ferrari'ye parası bol gelmiş


Ha bara gidip ceket yakmışsın ha böyle bişi yaptırmışsın ne fark eder. Bunun yerine arabaların fiyatlarını biraz düşürsen fena mı olur? Sanki alcam da:O tüp bile takılmaz senin arabana Enzo

The Pacific'ten arda kalanlar


Sıkıcı başladı dertli bitti. Amerikan propagandası dediler. Şu dediler bu dediler. Bize ne dedilerse dediler. Savaş kötü, savaş lanet bişi bunu anlatabildiler mi benim nezdimde anlattılar. Steven Spielberg, Tom Hanks’i falan duyan bünye hemen bi Er Ryan tadı bekledi ama o filmdi bu dizi. Bu çizgiyi bi çekmek lazım araya. Ha paraya kıymışlar o ayrı. 200 milyon dolar boru mu? Kopan bacaklar, toplanmaya çalışılan bağırsaklar, kafatası parçalanmış capon askerleri, canlı bombanın paramparça oluşu falan hep ortama daha iyi girmemiz için birer etken. Yalnız caponlardaki artificial intelligence daha iyi olsaymış iyiymiş.Neyse demem o ki güzel mini dizi izleyin izlettirin. En azından savaş psikolojisi nasıl bişi fikriniz olsun.Veee evet dizinin vurucu karakteri Snafu’nun gerçek hali bombaydı. -Spoiler sayılmaz canım artık-

Treyarch çalışmış da gelmiş


Geçen gün yayınlanan kısa Call of Duty Black Ops trailerinin uzununu yayınladılar. Aha işte altta. Treyarch modern warfare leri iki kez oynadı inceledi herhalde:[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Xv6U7IqNis8[/youtube]

Fazla kolof oynamış bünyelerden şahane bir çalışma


Bildiğin profesyonel film yapmışlar. Video için serkana teşekkür.[youtube phYSlqzXcU8 nolink]Edit: Videoyu silmiş arkadaş copyright olayları. Merak edenlere anlatarım :O

Emrah filmlerinin disko sahnelerinde arkada çalan şarkı


Evet, böyle gereksiz bir konuya da parmak istedim. Alkislarlayasiyorum’dan emrah vidyoları izleyip yarılırken lan bu şarkının adı neydi ki dedim. Vakti zamanında çok çalardı televolelerin arkasında falan. 80lerin kadrolu disko şarkısıdır aynı zamanda. Nananananana diye gidiyor ya hah işte o şarkı. Aradım taradım adını buldum: Gala’nın “Freed from desire” şarkısıymış. Alın izleyin nostalji maksat:[youtube vcpEPib8HQQ nolink]Not: videodaki şarkı ismi yanlış bu arada

Inception 2. trailer - 2010'un bombası budur


Ne Iron man 2 ne Robin Hood ne de Prince of Persia 2010’un bomba filmi Inception’dır arkadaş. 16 temmuz 2010’da çıkacak kendileri. Yönetmen benim favorim Christopher Nolan-Batman Begins ve The Dark Knight yönetmenidir  bu insan-. Leonardo DiCaprio var, Ellen Page var daha nolsun. Ha bi de Joseph Gordon Levitt varmış imdb de gördüm şimdi. Bu da bizim 500 Days of Summer’in gariban çocugu “abi aynı ben” sözlerinin ithaf edildiği insan.[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=66TuSJo4dZM[/youtube]

Assassin's Creed 2 tam çözüm arayan olursa


Assassin’s Creed 2’nin tam çözümü hani olmaz da olur da arayan olursa diye şurdan veriyim videolu falan hem de:Assassin’s Creed 2 tam çözümAnlamadığınız yer olursa sorabilirsiniz gençler. Gerçi zor bi görev yok öyle geçilmeyecek.

Biri PES 2011 mi dedi?


Dıdıdıdım Pes 2011 announcement traileri geldi. Hem de 6 tane screenshot ile beraber.Bu da mevzu bahis video:[youtube 2zq1naySF8o nolink]Traileri indirmek isteyenler için:Download PES 2011 Trailer (HD)


subscribe via RSS