Oscar Wilde: Reading Zindanı Baladı'ndan bir tutam


Ezel diye bir dizi var Show TV’de pazartesi günleri. O kadar dandik dizinin arasında sonunda sıyrılabilmiş bir Türk yapımı dizi görmek umut verici. Tabi ki saçma hatalar, kurgusal boşluklar yok değil ama yine de böyle bir kalitesiz dizi silsilesinin içindeki vaha gibi duruyor. Neyse son bölümünde çok vurucu bir sahne vardı. Hacı dizisinden tanıdığımız Tuncel Kurtiz’in sesinden bir şiir okunuyordu. Sözler o kadar derindi ki bir de Tuncel Kurtiz’in karizmatik sesiyle birleşince… Ben de hemen ekşi sözlüğe başvurdum ve bu şiirin aslında bir balad olduğunu adının da Oscar Wilde’in “Reading Zindanı Baladı” olduğunu okudum. Baladdan bir kuple:* * * Kulak verin sözlerime iyice,Herkes öldürebilir sevdiğiniKimi bir bakışıyla yapar bunu,Kimi dalkavukça sözlerle,Korkaklar öpücük ile öldürür,Yürekliler kılıç darbeleriyle!Kimi gençken öldürür sevdiğiniKimileri yaşlı iken öldürür;Şehvetli ellerle öldürür kimiKimi altından ellerle öldürür;Merhametli kişi bıçak kullanırÇünkü bıçakla ölen çabuk soğur...

Alien vs Predator


Alien vs Predator adlı ilginç filmi kimi sever kimi sevmez orasını bilmem de oyunu çıkıyormuş. Güzele benziyor. Ben filmden pek hoşlanmamış olsam da oyun sürükleyici olabilir. Grafiklere çalışılmış belli oluyor. Bak bakim sen de:Şu da en son çıkan HD traileri:[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=SBAl9JnsTtc]

Adobe Reader 9.2 çıkmış falan


Adobe’un PDF dosya göstericisi Adobe Reader’in güncellenmiş 9.2 versiyonu çıkmış. Gerçi Foxit PDF Reader varken bunun adı bile geçmez ama alışkanlıklar insan için önemli. Yıllardır Adobe kullanmış biri yine Adobe kullanır. O yüzden güncel versiyonu şuradan indirebilirsiniz(Boyut: )Download Adobe Reader 9.2PDF dosyalarını direk tarayıcıdan görebilmek için eklenti varmış içinde. E bu zaten yok muydu Foxit’te?

Wolfenstein demo da çıktı


Efsane oyun falan dedikleri Wolfenstein’in demosu da çıktı. Denemek isteyenlere(Boyut: 681.59MB):Download Wolfenstein demo

Football Manager 2010 demo çıktı


Meraklısına Football Manager 2010 oyununun demosunun çıktığını söylemek isterim. Lakin ki Türkçe dil seçeneği koymamışlar sanırım. Şuradan indirilebilir:Download Football Manager 2010 demo(PC için, boyut: 274.15MB )Download Football Manager 2010 demo(Mac için, boyut: 231.89MB)

Firefox 3.6 beta çıktı


Firefox’un 3.5’a göre biraz daha hızlanmış versiyonu 3.6 nın betası çıktı. Öyle fazla bir yenilik yok. Windows 7 için önizleme seçeneği de eklenmiş falan.İndirmek isteyenler için(Türkçe):Firefox 3.6 beta download

Toy Story 3 geliyor


Bildiğin Oyuncak Hikayesi 3. filmiyle ekran karşısında bizden ayrılmayın.HD trailerinin izlenmesine:[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=5f-MYl-HzNw]

NBA 2K10 PC için çıktı kapışın


NBA oyunlarını genel olarak severim. Hayatımın belli dönemlerini onlara ayırırım. Çok da eğlenceli olur. Bi yandan da NBA TV izleyip iyice gaza gelinebilir. 2k09 PC’ye çıkmadı sanıyorum. Onu oynayamadım. Ama 2k10 PC için çıkmış madem o zaman oynanır. Siz de oynayın ekran görüntüleri gerçekten güzel.

iPhone için Photoshop hem de ücretsiz


Her ne kadar bilgisayardaki kadar fonksiyonel olmasa da Adobe, iPhone için Photoshop’un kısıtlı bir versiyonunun application olarak geliştirdi. Ücretsiz dağıtılacak bu yazılımın sayfasına ulaşmak için:http://mobile.photoshop.com/iphone/

Nero 9 çıktı


Popüler yazılım 9 versiyonu çıktı. Yeni özellikler arasında yazıcıya ihtiyaç duymadan arşivleme falan mevcutmuş. Ha ne işe yarar siz bilirsiniz tabi. 5-6 mb lik ücretsiz dvd-cd yazma yazılımları varken kullanılır mı yine siz bilirsiniz. Ben veriyim demo indirme linkini:Download Nero 9:ReloadedBi de parayla almak isteyenler için fiyatı: 60$


subscribe via RSS