Prince of Persia: Sands of Time traileri yayınlandı


Trailer çok gaz olmuş yalnız. Beğenmediğim noktaysa -illa beğenilmez ya bişiler- bütün oyunların tek filmde işlenmiş olmasıdır. Prensin acılı hayatını böyle belgesel gibi anlatsalarmış 3 filmde falan. İzlemek isteyene şurdan:[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=7_TOYSDMqEc]

Linux için Google Chrome(henüz unstable)


Google Chrome keyfini Linux üzerinde yaşamak isteyenler için işte muhteşem fırsat. Kuşe kağıda pırıl pırıl baskı. Henüz stabil değil ama ben kullanırım arkadaş diyenlere.Debian pakedi olarak mevcuttur. Ubuntu ve türevlerinde direk çift tıkla kurulsun tarzı bir yol izlenir. Diğer sürümlere nasıl kurulur orayı bilemem:Download Google Chrome unstable 32 bitDownload Google Chrome unstable 64 bit

Chrome 4 beta çıktı indirin


Bi süredir alpha testleri yapılan tarayıcının betası sonunda çıktı. Yeni gelen özellikler arasında farklı bilgisayarlardaki Chrome’lar arasında yer imleri eşitlemenin daha kolay olacağı ve bir Google klasiği olarak tarayıcının daha hızlı olacağı var. Şu an kararlı sürüm olan Chrome 3’ten %30 daha hızlıymış 4 beta. Hele ilk piyasaya çıkan Chrome’dan %400 daha hızlıymış. Zaten hissediliyor bu fark(Ben 4 alpha’yı kullanıyordum).  E bu kadar hıza ne gerek var demeyelim. Önümüzde Google Wave projesi var. Bu proje gerçekten ağır olacağa benziyor ve bunun için tarayıcının da güçlü olması gerekiyor. İndirmek isteyenler için link verilmesine:Download Google Chrome 4 beta

Windows 7 SP1 hakkında


Milletin yeni gözdesi Windows 7’nin Service Pack 1’i için hazırlıklara başlanmış Microsoft tarafından. Gerçi ben yeni kurdum büssürü güncelleme yaptı. Her açışımda kapanmıyor alet güncelleme yüklüyorum fişi çekme diyor. Neyse aramızda Windows 7’yi kurmak için sp1’ini bekleyenler vardır. Bu tarihler onlara gelsin: SP1’in betası 2010 Ocak’ta çıkar diyorlar. Haziran - Temmuz gibi final sürümü çıkar ve Eylül - Ekim gibi de biz kullanıcıların eline ulaşır deniyor. Yani tam bir senesi var. Eski bilgisayarınız varsa benden tavsiye hiç kurmayın. XP zaten yeterli. Ha Vista kurulu yeni laptop almışsınızdır. O zaman format atıp Windows 7 kurulabilir. Kurulum gayet basit zaten.

Twitter hesabınızla blogunuzu birbirine bağlayın: Publicize


Mini/mikro blog sitesi Twitter hesabınız varsa ve yazdığınız her postun linkinin orada da yayınlanmasını istiyorsanız Bu sistem tam size göre. Şöyle yapıyoruz: Blogumuzun “Kontrol Paneli”ne giriyoruz. Sağ menüden “Başlangıç” başlığının altındaki “Bloglarım”a basıyoruz. Sağ çerçevede çıkan kısımdan “Publicize” başlığının altında “Twitter”ı göreceksiniz. Onun başındaki kutuyu işaretleyin: Daha sonra altındaki “Authorize Twitter” butonuna basıyoruz. Bu sayede Twitter hesabımızla bağlantı kuracak ve Twitter bizden profile erişim için izin isteyecek: Allow diyoruz bitiriyoruz.

Firefox 3.6 Beta 1 çıktı


Firefox’un 3.6’sının alpha versiyonlarından sonra beta 1’i çıktı. İndirmek isteyenler için:Download Firefox 3.6 Beta 1

Painkiller Resurrection sistem gereksinimleri


Painkiller oyunun en son capcanlı modeli Resurrection da çıktı. Malum dönem oyun bakımından bereketli dönem. Onun da sistem gereksinimlerini yaziyim:- İşlemci(CPU): 2.4GHZ+ (çekirdek başına)- RAM: 2GB ve üstü- VGA: Radeon 3800 / Geforce 7800 ve üstü- DirectX® 9.0c (included)- OS: Windows XP / Vista / 7- HDD: 6GB

Borderlands sistem gereksinimleri


2K Games’in yaptığı bu yılın bomba oyunlarından olacak Borderlands çıktı malum. Ben de gereksinimlerini yazıyım bari:Oyun güzel. Grafikler falan hoş olmuş.- 1GB RAM 2.4 GHz Pentium 4 işlemci NVIDIA Geforce 8600 GS ATI Radeon X850 Series Çift katmanlı  DVD-ROM sürücü 8 GB hard disk alanı</strong>

Star Wars The Force Unleashed: Ultimate Sith Edition sistem gereksinimleri


En düşük sistem gereksinimleri:- İşletim Sistemi: Windows XP SP3, Windows Vista SP2, Windows 7 CPU İşlemci: 2.4 GHz Çift Çekirdekli İşlemci (Intel Core 2 Duo veya AMD Athlon X2) 2 GB RAM Hard Disk: 23.8 GB + 1 GB boş alan Ses kartı: DirectX 9.0c uyumlu ses kartı Ekran Kartı: 3B destekli kart 100% DirectX 9.0c uyumlu 256 MB Video Hafızası veShader 3.0 desteği Ekran Kartı (ATI): Radeon HD 2900 Ekran Kartı (Nvidia): Geforce 8800 DVD: 8X DVD-ROM sürücü Windows XP / Vista uyumlu fare ve klavye veya Microsoft Xbox 360 Kablolu kol</strong>Önerilen gereksinimler:- Intel Core 2 Duo 2.8 GHz veya AMD Athlon X2 Dual-Core 5200 + 512 MB 3B destekli kart Ekran Kartı (ATI): Radeon HD 4870 Ekran Kartı (Nvidia): Geforce 9800 GT 2 GB RAM</strong>Vhoa ya en düşük sistem gereksinimlerine GeForce 8800 yazılır mı ya ayıp bişi ya yanlış bişi ya ya ya. Yüssüzce önerilene de 9800 GT yazmış. Yoldan ekran kartı topluyoruz ya biz.

Microsoft'tan ilaç gibi yazılım: SkyDrive Explorer


SkyDrive kullananlarınız var mı bilmiyorum ama her msn hesabı olan veya hotmail - live mail hizmetini kullanan kişinin aslında Microsoft’un tahsis ettiği online olarak kullanabileceği 25 GB alanı var. Buna halk arasında SkyDrive deniyor. Önemli projelerinizi internete yedekleyebilmenize olanak sağlıyor. Veya her tarafa filaş bellek taşıyarak seyahat etmeyi önlüyor. Güzel, yararlı bişi. Şimdiye kadar bu hizmet için şu adresi kullanıp web tarayıcımdan bağlanıyordum hesaba:http://skydrive.live.comHenüz çok yeni olmakla beraber bugün rastladığım bilgisayara kurulan küçük bir skydrive uygulamasıyla doğrudan Windows Explorer’dan SkyDrive alanımıza ulaşabilmek mümkün oluyormuş. Yani bir nevi 25 GB lik yeni bir hard diskiniz varmış havası veriyor. Tabi online olduğu için bizim şartlarımızda internet hızına sahip insanlar bu 25 Gb’i upload ile kaç günde doldurur ayrı konu. Benim bahsettiğim küçük 100-200 KB lik dosyalar, 60-70 KB lik resimler falan. Olur da kaybolmamasını istersiniz. Her ney...


subscribe via RSS